woensdag 5 september 2012

en toen waren het er nog 2?

wie zijn hier de 2 pups?


jong geleerd oud gedaan



extra handicap voor Fleur: 2 pups aan je tepels erbij


Met z'n vieren........


Of laat die grote lummels maar.......

Het gaat allemaal heel snel.


Dan maar erbij gaan liggen en ..........

ZE LEEFDEN NOG LANG EN GELUKKIG?
 
 
Eind deze week zal het nog rustiger worden, dan zijn ook de laatste pups bij hun nieuwe eigenaren.
Mijn taak zit erop: ik kan er niet meer goed voor zorgen, dat mogen de nieuwe families doen.
Ik ben goed in ze allemaal op de wereld zetten, eten geven, schoon te maken, te laten slapen. Dat lukt mij wel met 12 tegelijk.
Maar om ze daarna alle 12 (of minder) ook nog wereldwijs te maken, dat gaat mij te veel tijd vergen en dat heb ik met Roosje al gedaan. Want dat lukt alleen maar één op één.
Over 2 jaar willen we Roosje proberen te dekken en misschien later nog een keertje weer zelf een pup behouden, maar voorlopig zijn 2 van deze fantastische honden voldoende voor ons plezier!
En nu zijn er weer 12 nieuwe hondjes bij die 12 andere families gelukkig gaan maken en daar hebben we dat allemaal voor gedaan, net als bij ons vorige nestje, toen waren het er acht.
Veel geluk allemaal, ik weet zeker dat het nu al fantastische knappe hondjes zijn: BLIJF!
hihi.

6 opmerkingen:

  1. Wachten duurt lang, maar vrijdag is het eindelijk zo ver, dan kunnen we onze Fender op halen! Inge, we zijn je heel erg dankbaar voor alle liefde en goede zorgen! En dat geld natuurlijk ook voor Fleur en Roos!

    Tot vrijdag

    Groetjes Owen en Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waarom zijn er zo veel vragen
    Waarom is er zo veel pijn
    Waarom zijn er zo veel dingen
    Die gewoon nooit te begrijpen zijn?

    Ik ben ontzettend blij dat we afgelopen jaar samen voor een reünie gezorgd hebben. Je was daar zo gelukkig en zo zal ik je altijd in herinnering houden.

    Rust zacht lieve Inge!

    Van mij een dikke knuffel,
    SZ

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil graag de nabestaande heel veel sterkte toewensen in deze moeilijke tijd.
    Ik heb Inge nooit persoonlijk ontmoet, maar we hebben email contact gehad ivm een pup.

    Ik hoop ook dat hun lieve honden een goed thuis krijgen.

    Mvg Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve, lieve Inge, ik ben in shock en ik huil om jou, om de korte tijd dat ik jou heb leren kennen, om de onvoorwaardelijke liefde voor fleur, roos en alle pups, ik huil omdat ik je nooit meer kan vertellen hoe onwijs blij we zijn met Alex en hoe fantastisch hij het doet. Ik hoop dat er mensen zijn die jouw fantastische honden met liefde op zullen vangen en blij dat alle pups n nieuw huis hebben mogen krijgen. Ik wens alle mensen die jouw enorm gaan missen alle sterkte toe voor nu en de toekomst.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. als eerste heel veel sterkte voor familie en nabestaande.wat vinden wij dit erg wij wilden inge vertellen hoe goed het gaat met maguus en gajus.dat we echt 2 super honden hebben genomen .
    we zullen je enorm missen
    rust zacht lieve inge.
    ronald solveig boy en jay.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toevallig keek ik gister op deze blog en zag de bovenstaande berichtjes...ik ben er dus gister pas achter gekomen wat er gebeurd is...ongelofelijk!! Ben er stil van. wij hebben ook n pup van Inge...onze Appie. Hij doet t geweldig en is en wordt n super-hond. En dat komt zeker omdat hij bij Inge zo'n goeie start heeft gemaakt. Kaarsje brandt hier vandaag voor Inge.

    BeantwoordenVerwijderen