vrijdag 31 augustus 2012

je kunt er de hele dag naar kijken

er wordt nog wel gezoogd, maar dan is Fleur klaar en schieten de pups los van de tepels: plop plop plop

een week geleden moesten ze nog staan om te drinken

Kleine hondjes worden groot.

Maar mijn taak zit erop.
Ik ben klaar met voeden en schoonmaken.

Ik kan ze niet allemaal houden.
Ze gaan mij nu bezig houden.

En Fleur neemt ook al wat afstand,
die wordt weer 'hond'.

De hondjes hebben allemaal een nieuwe bestemming.

Ze krijgen een nieuwe familie.
En die mogen het van mij overnemen.

En let op: Flatcoats blijven jong!

Zie maar hoe hier ook 'grote' honden 'klein' worden:

Fleur ontspant
Ze kan met haar pups weer spelen!
Zo gaat het af en toe ook nog: tanden bloot! grrrrr.
Wat gaan we nu doen?
Opdracht 1: geef ze wat te doen
De clown uithangen?
Opdracht 2: Variatie brengen: Een nieuw speeltje: jottem
Mama en Roos aan het spelen?
 
Mama speelt alleen met stokje??? Of doet ze het voor?
Er is nog veel te leren ..................

1 opmerking:

  1. voor boy en jay een hele nieuwe omgeving .harstikke leuk joh.op de terugweg naar duiven hebben ze behoorlijk gejankt maar na een half uurtje waren ze stil.
    we hebben het al meermalen gezegd maar inge je bent een top puppy moeder,heeeeeeeeeeel erg bedankt dat je ze zo goed hebt begleid het zijn nu al super dogs groetjes ronald,solveig en natuurlijk jay en boy.

    BeantwoordenVerwijderen