woensdag 22 augustus 2012

7 weken oud

Vandaag zijn ze gechipt, morgen worden ze geent.
Ik verwacht dat ze net zo flink zijn als hoe ze vandaag reageerden. Niets aan het handje.
hollen naar het ontbijt. mmmmmmm

De dagen worden steeds actiever.
I.p.v. 's avonds op de bank te zitten voor de tv, zit ik op een stoel buiten koffie te drinken naar alle activiteiten van de pups.
Zo 's avonds komen ze tot leven. Dan is het ook niet meer zo warm als dat het de laatste dagen is geweest. Ze waren er goed onder, maar hebben moeite gehad om goed te eten.
Vorige week was er een dag dat ik het niet kon aanslepen en vandaag lijkt het wel of ze alles opgespaart hebben, want ik heb nog nooit zulke flinke poephopen als vandaag gezien!
En ik maar denken dat ze mooie dikke buikjes hadden......
Dus eigenlijk zijn het toch gewoon poepmonsters of niet soms?
De buren hebben soms ook wel eens een hoopje voor op de stoep terug gevonden.
Er is altijd hoop: ik ruim het zelf op als ik het zie.
En de pups? Die poepen steeds meer aan de kanten van de paden en speelweiden. Ik moet zelfs goed zoeken.
Gisteravond lagen ze voor pampus op het gras te slapen, achteraan stonden 2 pups samen. De ene moest poepen, de andere liep weg. Wat bleek wat de reden was? Hij had er met zijn neus onder gestaan. Nadat hij weg was gelopen zat er iets op zijn neus: je raad het al. poep!
Uiteraard kreeg hij meteen zijn eerste badje.

En weet je wat het leukste was? Ik had het op de foto vastgelegd
Ik stond erbij en keek ernaar.
Hebben jullie het ook zien gebeuren?
2 bleven even spelen


Bah, wat een stinkert.
:

2 opmerkingen:

  1. Hey, nog even een laatste maal een bericht achter laten op jullie blog!!!
    Morgen mag ik eerst nog werken en jarig zijn en hoe mooi kan het zijn dat we een dag later Alex mogen halen!!!!!!!!! Alles staat klaar voor ontvangst, zelfs de blauw/witte muisjes weer zoiets hysterisch hahaha. Thats me....see you vrijdag..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. van harte gefeliciteerd.

    ik zal er een strik om doen........

    Inge

    BeantwoordenVerwijderen